niedziela, 9 marca 2014

Piosenka,niemiecki i WF.

 Hej ;)


Piosenka,niemiecki i WF.

W 6 klasie podstawówki też były różne śmieszne sytuacje np. jak jak z koleżankami słuchałam takie fajnej piosenki pt. Sexualna ;D  No i pewnego dnia włączyłyśmy <ja i moje koleżanki> tą piosenkę na lekcji niemieckiego. A,że miałyśmy niemiecki z taką dziwną babką,to było jeszcze weselej xD I szczególnie gdy,ona się wkurzała,bo nie lubiła tej piosenki ;D
 No,ale ją się nie przejęłyśmy i nadal słuchałyśmy tą piosenkę na lekcji oraz do tej piosenki na lekcji tańczyłyśmy,a ona i tak nam potem pozwoliła xD


Więc już wiecie,że w 6 klasie podstawówki miałam taka dziwna babkę od niemieckiego. Ona na serio byłam taka dziwna i dawała niższe oceny,nawet jeśli ktoś dużo umiał,to i tak była niesprawiedliwa.. ; / A i jeszcze jak miałyśmy z nią lekcje niemieckiego,to często wychodziła gdzieś np. do sekretariatu na lekcjach i zostawiałam nas same przez całą lekcję (tylko my dziewczyny miałyśmy z nią lekcje,bo były dwie grupy tzn. dziewczyny i chłopaki,a chłopaki mięli wtedy angielski) i my zaczęłyśmy robić sobie zdjęcia,słuchać muzyki itp..
 I było nawet spoko ;p
A w 4 i 5 klasie podstawówki oraz w 1 klasie gimnazjum miałam bardzo fajne nauczycielki od niemieckiego ;)




WF w podstawówce był raz fajny,a raz nie. Fajny był,ponieważ z koleżankami tańczyłam i słuchałam różnych piosenek oraz robiłyśmy sobie zdjęcia itp. na WF ;p  I były mecze,tam gdzie miałyśmy WF i często tam chodziłyśmy,oraz pamiętam jak kiedyś byłam z koleżankami na trybunach i taki gościu nas uciszał,bo się śmiałyśmy z tego co mówiła jedna koleżanka xD
A z drugiej strony,to nie był fajny WF,bo niektórzy nauczyciele od WF-u byli hm.. nie mili.
  A w 1 klasie gimnazjum WF był podobny do tego w podstawówce,więc domyślacie się,że też był taki średni ;p



Trzymajcie się <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz