niedziela, 9 marca 2014

Naleśniki z musem jabłkowym i jogurtem + Liebster Blog


Moje dzisiejsze śniadanie -Naleśniki z musem jabłkowym (domowym,bez cukru z cynamonem), jogurtem truskawkowym i poduszkami owsianymi <3 


                                       Zostałam otagowana przez Brendę
,,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."
Odpowiedzi na pytania:
1. Nie wyobrażam sobie Świąt bez choinki,kolęd i rodziny.
2. Barszcz z uszkami kojarzy mi się z Wigilią ;)
3. Nie przeżyłabym zimy bez ciepłej kurtki,rękawiczek i kaloryfera w domu.
4. Teraz w zimę też ćwiczę,ale takie różne ćwiczenia tzn. brzuszki,skłony,przysiady itd. Ok. Pół godz.-1 godzine dziennie ;)
5.  Świat byłby lepszy,gdyby nie było tyle nienawiści i kłótni.
6.  Najbardziej zależy mi na normalnym życiu.
7. Gdy myślę o sobie,to często zastanawiam się jaka na prawdę jestem.
8. Tegoroczne święta spędzam w większym gronie rodzinnym.
9. W Bożym Narodzeniu denerwuje mnie,że te dni trwają krótko.
10. Mogłabym jeść bez końca te naleśniki,które dzisiaj jadłam na śniadanie,płatki kukurydziane z mlekiem,owsiankę,poduszki owsiane,jabłka,mandarynki,banany,śliwki,truskawki i ogórki kiszone : D
11. Często odmawiam sobie różnych nowych pomysłów ;p
  I dzięki za otagowanie. ^^



Moje świąteczne pytania:
1.  Z kim i gdzie spędzasz święta w tym roku?
2.  Jaka jest Twoja ulubiona świąteczna potrawa?
3.  Co chciałabyś/ chciałbyś zmienić w Bożym Narodzeniu?
4.  Co lubisz najbardziej w Bożym Narodzeniu?
5.  Twój najlepszy prezent jaki dostałaś/dostałeś pod choinkę?
6.  Jaki jest twój wymarzony prezent świąteczny?
7.  Jakie dania w tym roku sama/sam przygotowujesz na święta?
8.  Jaka jest Twoja ulubiona świąteczna tradycja?
9.  Jaka jest Twoja ulubiona kolęda?
10.  Lubisz śpiewać kolędy wspólnie z rodziną czy samemu?
11.   Dokończ zdanie- "W te święta Bożego Narodzenia chcę..
Trzymajcie się <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz