niedziela, 9 marca 2014

Karteczki,miss i ja.

Hej ;)

1 klasa gimnazjum (rok temu)- Karteczki, miss i ja.

*A więc w 1 klasie gimnazjum z koleżankami wymyślałam takie coś,że będziemy pisać takie karteczki/liściki do różnych chłopaków xD  Oczywiście te karteczki,to były pisane na żarty ;p
 No i pisałyśmy wtedy bardzo dużo takich liścików do chłopaków z 2 i 3 klasy gimnazjum.
Np. jak ja pisałam taka karteczkę,to koleżanki przekazywały ją jakiemuś chłopakowi xD
Na tych karteczkach,to podpisywałyśmy się np. ' Twoja', 'Boska' itp.. i  oni się cieszyli z tych karteczek oraz odpisywali nam na nie i było wesoło ;D
Im się te karteczki podobały,więc spoko ;p

No i któregoś dnia jak pisałyśmy te karteczki,to taka wredna pedagog się nas uczepiła,że co my takiego robimy itp.. ; / LOL i żal nam jej było ;D
 No,ale olałyśmy ją i było okej xD
Normalnie było bardzo wesoło z tymi karteczkami i nawet fajnie się pisało tak na żarty z tymi chłopakami i robiłyśmy tak przez cała 1 klasę gimnazjum,więc to była fajna zabawa ;D
 A z tymi karteczkami skończyło się na tym,że za kumplowałyśmy się z tymi chłopakami ;)



* I jeszcze w 1 klasie gimnazjum Miss klasy i akurat ja nią zostałam xD
Jakby co,to się nie chwalę ;)
I wtedy gdy mnie chłopaki wybrali na Miss klasy,to moja wychowawczyni gadała,że niby wybrali mnie dla żartów,ale nie miała racji,bo okazało się,że na serio mnie wybrali.
 I przeszłam do wyborów Miss szkoły,ale te wybory się już nie odbyły,bo z jakiegoś powodu odwołali,ale to nic ;p



* Wiecie co było trochę dziwne jak chodziłam jeszcze do 1 klasy gimnazjum? Mianowicie w drugim półroczu 1 klasy gimnazjum moja wychowawczyni znalazła u nas w klasie jakąś kartkę i tam na tej kartce ponoć była rozmowa jakiś dwóch dziewczyn. I zawołała wtedy mnie i moja taką koleżankę K.,co chodziła ze mną do klasy.  I ta wychowawczyni takie coś powiedziała :

^Wychowawczyni- 'Co to ma być?'
^ Ja- 'Yy.. jakaś kartka.'
^Wychowawczyni- 'To wiem,ale podejrzewam,że to Ty pisałaś na tej kartce z tą twoja koleżanką K.'
^ Ja- 'A może Pani pokazać mi/nam ta kartkę,to wtedy będzie wiadomo czy to my pisałyśmy czy nie.'
^Wychowawczyni- 'Nie pokaże wam tej kartki,ale tam jest napisana rozmowa dwóch koleżanek i jedna do drugiej pisze,że się naćpała i takie tam..'
^ Ja i moja koleżanka K.- 'Ha ha xD No,to my na pewno takie coś nie pisałyśmy,bo mamy mózgi ;D'
^ Wychowawczyni-  ' I tak nie wierze wam i zadzwonię w najbliższym czasie do waszych rodziców.'
^ Ja i moja koleżanka K.- ' Dobry żart,że my to pisałyśmy ;p Do widzenia.'


Nie wiem o co tej wychowawczyni chodziło,bo my takiego czegoś nie pisałyśmy. No i ona jakoś wtedy nie zadzwoniła do rodziców,bo dowiedziała się,że to ktoś inny pisał ;p




Trzymajcie się <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz